Wednesday, December 17, 2008

CiNta m0nyEt?????


Peribahasa orang2 tua dulu.....
"Cinta Monyet"
Memang pelik2.M0nyet pun berCinta?Cinta pun bermonyet?Ahahaha
Kakak ku ade s0rg yang kurang kebetulan sikit.Aku cakap dia kurang kebetulan sebab dia selalu menyakat aku.Kadang2 malu aku dibuatnya, diperli depan adik beradik aku yang laen.
Suatu hari tu,ade s0rg ni.Die telef0n hset aku.Aku tak kenal sangat die ni.Budak Gua Musang.Entah macam mane aku b0leh kenal budak ni.Mase die telefon aku duk sekali dgn adik beradik aku yang laen.Lepas tu aku angkat la hset aku.Dah orang telef0n.S0,aku angkat la.Aku cakap macam biase la.Sebab hanya kawan aku.Bukan awek aku pun.Aku mane la ade awek.Lepas tu,cakap punya cakap.Dia pun cakap ade keje.S0,the ph0ne is offline by her.Lepas tu,kakak aku yang sul0ng tu pun mula la menjalankan misinya memerli aku.Die cakap macam mane?Macam ni bunyinye "Ai..Awek telef0n ker.Kecik2 lagi dah bercinta.Cinta m0nyet.Cinta m0nyet."Aku nye jenis tak der prasaan.So,aku juz senyum.Then aku cakap kat die "bukan awek orang la.Kawan je.Kalau awek,tak de la orang duk kat sni cakap depan orang.Mesti privacy sikit"
Macam tu la kisah nye.Dah la hri tu hari raye aji.Abang aku yang keje p0m Ade kat rumah.Haha

Tapi ramai budak sekolah zaman sekarang ni.Um0r bru setahun jagung dah bercinta.Diorang tahu ker ape makne cinta tu?Kalau aku...
Aku ade la berkenan kat seseorang.Tapi aku pelik.Perasaan tu macam wujud dalam diri aku and tak boleh nak bawak keluar.Aku bukan ape,aku juz berkenan kat die.Pade aku.Die memang perfect r.....


LiFe iS sH0rt.....
People say it takes a minute to find special person,an hour to appriciate them,a day to love them,but then an entire life to forget them.


Lepas tu.Dapat k0r Asiah...
Ayat ni die komen cam ner?Nak thu.Cam ni bunyi nye..


"So,tak yah la lupekan.Easy right?"


Senang jer bunyi nye.Kalau lah senang cam tu.Asiah...Asiah.Memang wanita besi.Hehe..Sory ey Asiah.Gurau jer.

Then aku dapat ayat ni.Entah la cam ner bleh dapat.


you never kn0w h0w str0ng you are until being a strong is the only choice you have


So,n0w is the time i have to be str0ng.The last ch0ice that i have.Thank you f0r all my fren.Especially Asiah.Yang telah banyak memberi nasihat dan sokongan.Thankz.Ku sangat menghargainya.Ahaha


i believe everything happens for a reason.Pe0ple change s0 u can learn h0w to let g0.Things g0 wrong,so that u appri8 them when they're right.U believe lies so u eventually learn to trust n01 but urself,and sumtime g0od parts fall apart s0 better things can fall together


i had the letter 'hrt'
i can add 'ea' to get a 'heart'
or a 'u' and get 'hurt'
but i'd rather ch0ose 'u'
and get 'hurt'
than have a 'heart' without 'u'

4 comments:

آسيا said...

hahahahah
wanita besi?!
cop bkn wanita lg. still at teen age owkay
arma hampeh!
mmg xleh lupe lorh
so xyah lupe la da susah sgt
=P
jgn seksa diri anda
welkam arma!
thanks.. u also have help me a lotss
thanks again!
glad to have a friend like u!

The Hint said...

Ohoh0..Maseh remaja.Hehe
kalau cm 2,Ir0n teen gurl.Hehe

arma x membntu ape2 p0m.Arma juz memberi pandangan dan resp0n yg baek kpd s0rg shbt.Hehe
ape2 p0m.Thankz fren

آسيا said...

u never know
how high u can soar
until u spread ur wings
and fly high

huhu.

The Hint said...

But i kn0w who i am.I kn0w h0w far that can i reach.