Tuesday, December 23, 2008

Falsafah cinta.....

Ramai org berkata...
"Lepaskanlah ia pergi untuk melihat ia bahagia walaupun dirimu sendiri menderita"

aku merasakan mungkin ade betol jugak ayat ini.ALLAH telah melepaskan kte untuk hidup d ats dunya untok melihat kte bahagia.Kte dikurniakan dgn pelbagai nikmat.

Namun aku bukanlah Tuhan.Tidak mampu untok aku melepaskan org yg aku cintai pergi.

Tidak sempurna iman seseorg Muslim selagi dia tidak mencintai ALLAH dan Rasulnya melebihi segalanya.Memang ku akui iman ku memang tidak sempurna.Aku memang tidak mampu untok menepis aura kecantikannya.Namun aku pasrah dan redha dgn ketentuanmu ya ALLAH Rabb-ku.

Ya ALLAH.Tunj0kkanlah aku jalan yg lurus menuju ke arah keredhaanmu.Berikanlah aku hidayah dan petunj0k supaya dpt aku menjalani kehidupanku dgn baek.Engkau bukalah pintu hatiku.Amin ya rabbal 'alamin.....

No comments: